Project Description

50 zł

Agnieszka Klonowska

Doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji. Od 22 lat pracuje jako menadżer sprzedaży, obecnie od 5 lat jest Dyrektorem sprzedaży w największej prywatnej placówce leczniczej w Toruniu, współpracując z pacjentami i pracownikami medycznymi

Poprzez szkolenia realizuje swoją pasję – inspirowanie innych do rozwoju. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu komunikacji.

Posiada doskonałe przygotowanie oraz praktykę w szkoleniach dla kadry dużych i małych firm w wielu branżach (m.in. finanse, przemysł samochodowy, produkcja urządzeń wentylacyjnych, usługi, nieruchomości), a od kilku lat doskonali pracowników branży medycznej.

Szkoli w sposób dynamiczny, pozostawiając uczestników z nowymi umiejętnościami.

Doskonale wspiera w rozwoju, zarówno osobistym jak i biznesu. Współpracuje jako wykładowca z uczelniami wyższymi: Wyższą Szkołą Bankową, m.in. na kierunku Zarządzanie Podmiotem Leczniczym.

Co zyskujesz dzięki temu szkoleniu:

– zrozumienie ważności postawy własnej dla budowania relacji z pacjentami placówki publicznej oraz prywatnej

– doskonalenie umiejętności optymalnej komunikacji z klientami instytucji medycznych

– zwiększenie umiejętności wywołania efektu zadowolenia u pacjenta
– poznanie najczęstszych zastrzeżeń wobec obsługi medycznej i nabycie umiejętności radzenia sobie z nimi

– poznanie metod budowania dobrych relacji z pacjentami

Opis szkolenia:

Odcinek 0:  Wprowadzenie

– Doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji. Od 22 lat pracuje jako menadżer sprzedaży, obecnie od 5 lat jest Dyrektorem sprzedaży w największej prywatnej placówce leczniczej w Toruniu, współpracując z pacjentami i pracownikami medycznymi

Odcinek 1. Fundament czyli nastawienie

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak ważna jest postawa własna (z wykorzystaniem poziomów logicznych Roberta Dieltsa)
  • moc ważności postaw lekarza odnośnie pacjentów i ich znaczenia
  • jakie są najważniejsze czynniki w budowaniu zaufania pacjenta wobec pracownika i placówki

Odcinek 2: Pokaż swoje Ludzkie oblicze czyli jak zacząć rozmowę z Pacjentem

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • co powoduje, że komunikacja jest podstawą skutecznych rozmów z pacjentami
  • rola właściwego powitania pacjenta
  • po co small talk w czasie wizyty lekarskiej?

Odcinek 3: Poznaj swojego Pacjenta czyli złote pytania

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • co to znaczy pytać efektywnie
  • moc uważnego słuchania
  • dlaczego pacjent nie kupuje usług

Odcinek 4: Mam dla Pana 2 wiadomości czyli przekaż diagnozę

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak budować skuteczny komunikat do Pacjenta
  • rola wzmacniaczy wypowiedzi
  • co daje lekarzowi język pozytywów

Odcinek 5: Mamy problem czyli jak komunikować się z Pacjentem stanowiącym wyzwanie

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • komunikaty JA-TY jako pomoc w trudnych rozmowach
  • asertywna krytyka i asertywne reakcje
  • najczęściej spotykane zastrzeżenia wobec usług medycznych i jak je pokonać

Odcinek 6: Buduj mosty czyli jak zadbać o relacje z Pacjentem

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak wywołać efekt WOW! u pacjenta
  • sposoby na powiązanie jakości z satysfakcją i lojalnością pacjentów
  • dlaczego tak ważne jest zaufanie w branży medycznej

Odcinek 0. Wprowadzenie

Agnieszka Klonowska to doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji.

Odcinek 1. Fundament czyli nastawienie

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak ważna jest postawa własna (z wykorzystaniem poziomów logicznych Roberta Dieltsa)
  • moc ważności postaw lekarza odnośnie pacjentów i ich znaczenia
  • jakie są najważniejsze czynniki w budowaniu zaufania pacjenta wobec pracownika i placówki

Odcinek 2. Pokaż swoje ludzkie oblicze czyli jak zacząć rozmowę z Pacjentem

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • co powoduje, że komunikacja jest podstawą skutecznych rozmów z pacjentami
  • rola właściwego powitania pacjenta
  • po co small talk w czasie wizyty lekarskiej?

Odcinek 3. Poznaj swojego Pacjenta czyli złote pytania

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • co to znaczy pytać efektywnie
  • moc uważnego słuchania
  • dlaczego pacjent nie kupuje usług

Odcinek 4. Mam dla Pana 2 wiadomości, czyli przekaż diagnozę

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak budować skuteczny komunikat do Pacjenta
  • rola wzmacniaczy wypowiedzi
  • co daje lekarzowi język pozytywów

Odcinek 5. Mamy problem czyli jak komunikować się z Pacjentem stanowiącym wyzwanie

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • komunikaty JA-TY jako pomoc w trudnych rozmowach
  • asertywna krytyka i asertywne reakcje
  • najczęściej spotykane zastrzeżenia wobec usług medycznych i jak je pokonać

Odcinek 6. Buduj mosty czyli jak zadbać o relacje z Pacjentem

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak wywołać efekt WOW! u pacjenta
  • sposoby na powiązanie jakości z satysfakcją i lojalnością pacjentów
  • dlaczego tak ważne jest zaufanie w branży medycznej

Odcinek 0. Wprowadzenie

Agnieszka Klonowska to doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji.

Odcinek 1. Fundament czyli nastawienie

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak ważna jest postawa własna (z wykorzystaniem poziomów logicznych Roberta Dieltsa)
  • moc ważności postaw lekarza odnośnie pacjentów i ich znaczenia
  • jakie są najważniejsze czynniki w budowaniu zaufania pacjenta wobec pracownika i placówki

Odcinek 2. Pokaż swoje ludzkie oblicze czyli jak zacząć rozmowę z Pacjentem

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • co powoduje, że komunikacja jest podstawą skutecznych rozmów z pacjentami
  • rola właściwego powitania pacjenta
  • po co small talk w czasie wizyty lekarskiej?

Odcinek 3. Poznaj swojego Pacjenta czyli złote pytania

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • co to znaczy pytać efektywnie
  • moc uważnego słuchania
  • dlaczego pacjent nie kupuje usług

Odcinek 4. Mam dla Pana 2 wiadomości, czyli przekaż diagnozę

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak budować skuteczny komunikat do Pacjenta
  • rola wzmacniaczy wypowiedzi
  • co daje lekarzowi język pozytywów

Odcinek 5. Mamy problem czyli jak komunikować się z Pacjentem stanowiącym wyzwanie

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • komunikaty JA-TY jako pomoc w trudnych rozmowach
  • asertywna krytyka i asertywne reakcje
  • najczęściej spotykane zastrzeżenia wobec usług medycznych i jak je pokonać

Odcinek 6. Buduj mosty czyli jak zadbać o relacje z Pacjentem

Czego dowiesz się w tym odcinku:

  • jak wywołać efekt WOW! u pacjenta
  • sposoby na powiązanie jakości z satysfakcją i lojalnością pacjentów
  • dlaczego tak ważne jest zaufanie w branży medycznej