Project Description
Agnieszka Klonowska
Doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji. Od 22 lat pracuje jako menadżer sprzedaży, obecnie od 5 lat jest Dyrektorem sprzedaży w największej prywatnej placówce leczniczej w Toruniu, współpracując z pacjentami i pracownikami medycznymi
Poprzez szkolenia realizuje swoją pasję – inspirowanie innych do rozwoju. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu komunikacji.
Posiada doskonałe przygotowanie oraz praktykę w szkoleniach dla kadry dużych i małych firm w wielu branżach (m.in. finanse, przemysł samochodowy, produkcja urządzeń wentylacyjnych, usługi, nieruchomości), a od kilku lat doskonali pracowników branży medycznej.
Szkoli w sposób dynamiczny, pozostawiając uczestników z nowymi umiejętnościami.
Doskonale wspiera w rozwoju, zarówno osobistym jak i biznesu. Współpracuje jako wykładowca z uczelniami wyższymi: Wyższą Szkołą Bankową, m.in. na kierunku Zarządzanie Podmiotem Leczniczym.
Co zyskujesz dzięki temu szkoleniu:
– zrozumienie ważności postawy własnej dla budowania relacji z pacjentami placówki publicznej oraz prywatnej
– doskonalenie umiejętności optymalnej komunikacji z klientami instytucji medycznych
– zwiększenie umiejętności wywołania efektu zadowolenia u pacjenta
– poznanie najczęstszych zastrzeżeń wobec obsługi medycznej i nabycie umiejętności radzenia sobie z nimi
– poznanie metod budowania dobrych relacji z pacjentami
Opis szkolenia:
Odcinek 0: Wprowadzenie
– Doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji. Od 22 lat pracuje jako menadżer sprzedaży, obecnie od 5 lat jest Dyrektorem sprzedaży w największej prywatnej placówce leczniczej w Toruniu, współpracując z pacjentami i pracownikami medycznymi
Odcinek 1. Fundament czyli nastawienie
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak ważna jest postawa własna (z wykorzystaniem poziomów logicznych Roberta Dieltsa)
- moc ważności postaw lekarza odnośnie pacjentów i ich znaczenia
- jakie są najważniejsze czynniki w budowaniu zaufania pacjenta wobec pracownika i placówki
Odcinek 2: Pokaż swoje Ludzkie oblicze czyli jak zacząć rozmowę z Pacjentem
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- co powoduje, że komunikacja jest podstawą skutecznych rozmów z pacjentami
- rola właściwego powitania pacjenta
- po co small talk w czasie wizyty lekarskiej?
Odcinek 3: Poznaj swojego Pacjenta czyli złote pytania
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- co to znaczy pytać efektywnie
- moc uważnego słuchania
- dlaczego pacjent nie kupuje usług
Odcinek 4: Mam dla Pana 2 wiadomości czyli przekaż diagnozę
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak budować skuteczny komunikat do Pacjenta
- rola wzmacniaczy wypowiedzi
- co daje lekarzowi język pozytywów
Odcinek 5: Mamy problem czyli jak komunikować się z Pacjentem stanowiącym wyzwanie
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- komunikaty JA-TY jako pomoc w trudnych rozmowach
- asertywna krytyka i asertywne reakcje
- najczęściej spotykane zastrzeżenia wobec usług medycznych i jak je pokonać
Odcinek 6: Buduj mosty czyli jak zadbać o relacje z Pacjentem
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak wywołać efekt WOW! u pacjenta
- sposoby na powiązanie jakości z satysfakcją i lojalnością pacjentów
- dlaczego tak ważne jest zaufanie w branży medycznej
Odcinek 0. Wprowadzenie
Agnieszka Klonowska to doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji.
Odcinek 1. Fundament czyli nastawienie
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak ważna jest postawa własna (z wykorzystaniem poziomów logicznych Roberta Dieltsa)
- moc ważności postaw lekarza odnośnie pacjentów i ich znaczenia
- jakie są najważniejsze czynniki w budowaniu zaufania pacjenta wobec pracownika i placówki
Odcinek 2. Pokaż swoje ludzkie oblicze czyli jak zacząć rozmowę z Pacjentem
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- co powoduje, że komunikacja jest podstawą skutecznych rozmów z pacjentami
- rola właściwego powitania pacjenta
- po co small talk w czasie wizyty lekarskiej?
Odcinek 3. Poznaj swojego Pacjenta czyli złote pytania
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- co to znaczy pytać efektywnie
- moc uważnego słuchania
- dlaczego pacjent nie kupuje usług
Odcinek 4. Mam dla Pana 2 wiadomości, czyli przekaż diagnozę
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak budować skuteczny komunikat do Pacjenta
- rola wzmacniaczy wypowiedzi
- co daje lekarzowi język pozytywów
Odcinek 5. Mamy problem czyli jak komunikować się z Pacjentem stanowiącym wyzwanie
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- komunikaty JA-TY jako pomoc w trudnych rozmowach
- asertywna krytyka i asertywne reakcje
- najczęściej spotykane zastrzeżenia wobec usług medycznych i jak je pokonać
Odcinek 6. Buduj mosty czyli jak zadbać o relacje z Pacjentem
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak wywołać efekt WOW! u pacjenta
- sposoby na powiązanie jakości z satysfakcją i lojalnością pacjentów
- dlaczego tak ważne jest zaufanie w branży medycznej
Odcinek 0. Wprowadzenie
Agnieszka Klonowska to doświadczony trener biznesu, konsultant biznesowy i coach, z wieloletnią praktyką jako menadżer firm rodzinnych, jak i międzynarodowych korporacji.

Odcinek 1. Fundament czyli nastawienie
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak ważna jest postawa własna (z wykorzystaniem poziomów logicznych Roberta Dieltsa)
- moc ważności postaw lekarza odnośnie pacjentów i ich znaczenia
- jakie są najważniejsze czynniki w budowaniu zaufania pacjenta wobec pracownika i placówki

Odcinek 2. Pokaż swoje ludzkie oblicze czyli jak zacząć rozmowę z Pacjentem
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- co powoduje, że komunikacja jest podstawą skutecznych rozmów z pacjentami
- rola właściwego powitania pacjenta
- po co small talk w czasie wizyty lekarskiej?

Odcinek 3. Poznaj swojego Pacjenta czyli złote pytania
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- co to znaczy pytać efektywnie
- moc uważnego słuchania
- dlaczego pacjent nie kupuje usług

Odcinek 4. Mam dla Pana 2 wiadomości, czyli przekaż diagnozę
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak budować skuteczny komunikat do Pacjenta
- rola wzmacniaczy wypowiedzi
- co daje lekarzowi język pozytywów

Odcinek 5. Mamy problem czyli jak komunikować się z Pacjentem stanowiącym wyzwanie
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- komunikaty JA-TY jako pomoc w trudnych rozmowach
- asertywna krytyka i asertywne reakcje
- najczęściej spotykane zastrzeżenia wobec usług medycznych i jak je pokonać

Odcinek 6. Buduj mosty czyli jak zadbać o relacje z Pacjentem
Czego dowiesz się w tym odcinku:
- jak wywołać efekt WOW! u pacjenta
- sposoby na powiązanie jakości z satysfakcją i lojalnością pacjentów
- dlaczego tak ważne jest zaufanie w branży medycznej